Du har rett til å angre på denne avtalen innen fjorten (14) dager uten å oppgi noen grunn.
Angrefristen utløper fjorten dager etter den dagen du eller en annen tredjepart du har utpekt, som ikke er transportøren, får varen i fysisk besittelse.
For å benytte angreretten, må du informere oss (Nain Trading GmbH, Brook 7, 20457 Hamburg, Tyskland, [email protected], Telefon: +49 40 334 600 873) om din beslutning om å angre avtalen ved en entydig erklæring (f.eks. brev sendt per post, telefaks eller e-post). Du kan bruke vedlagte angreskjema, men det er ikke obligatorisk.
For å overholde angrefristen er det tilstrekkelig at du sender meldingen om at du ønsker å benytte angreretten før angrefristen utløper.
Følger av angrerettenHvis du benytter angreretten, refunderer vi alle betalinger vi har mottatt fra deg, inkludert leveringskostnadene (med unntak av tilleggskostnader som følge av at du har valgt en annen leveringsmåte enn den billigste standardleveringen vi tilbyr), uten unødig opphold og senest fjorten dager etter den dato vi mottok meldingen om din beslutning om å angre avtalen.
Vi benytter samme betalingsmetode som du brukte ved det opprinnelige kjøpet, med mindre noe annet er uttrykkelig avtalt. Du vil ikke bli pålagt gebyrer for tilbakebetalingen. Vi kan holde tilbake betalingen til vi har mottatt varene i retur, eller til du har dokumentert at du har sendt varene tilbake – avhengig av hva som skjer først.
Du må returnere varene til oss uten unødig opphold og senest fjorten dager etter at du har informert oss om at du ønsker å angre avtalen. Fristen er overholdt dersom du sender varene tilbake før utløpet av de fjorten dagene. Du er ansvarlig for de direkte kostnadene ved retur av varene.
For full refusjon må varen returneres i original stand, ubrukt, uskadd og godt pakket. Dersom varen har tapt verdi som følge av uforsiktig håndtering, vil du være ansvarlig for dette tapet. Se avsnittet "Vilkår for retur og refusjon" for mer informasjon.
(Fyll ut og send inn dette skjemaet dersom du ønsker å benytte angreretten.)
– Til: Nain Trading GmbH, Brook 7, 20457 Hamburg, Tyskland, [email protected]
– Jeg/vi ønsker herved å angre kjøpet av følgende varer (*) / tjenester (*)
– Bestilt den (*) / Mottatt den (*)
– Navn på forbruker(e)
– Adresse til forbruker(e)
– Underskrift fra forbruker(e) (kun ved papirversjon)
– Dato
(*) Stryk det som ikke passer.
For alle tepper kjøpt fra Nain Trading tilbyr vi en frivillig returrett i tillegg til den lovbestemte angreretten. Perioden for å benytte seg av denne frivillige returretten starter når den lovpålagte angreretten utløper og slutter 31 dager etter at du har mottatt varene. Det holder at du returnerer varen innen denne fristen.
For å kunne benytte den frivillige returretten må produktet returneres i original tilstand, uskadd, ubrukt og godt pakket i originalemballasjen eller tilsvarende emballasje. Hvis du ønsker å benytte vår returservice, vennligst kontakt vår kundeservice via e-post ([email protected]) eller telefon. Du vil motta returinformasjon og en returetikett via e-post. Hvis du ikke kan skrive ut etiketten, sender vi deg dokumentene per post.
Merk: 31-dagers returretten gjelder ikke for spesialtilpassede produkter eller kjøpte gavekort.
Kostnadene for retur betales av kunden. For en forsikret retur via Nain Trading kan vi tilby en fast pris på 650kr. Vi aksepterer ikke pakker sendt i oppkrav.
Returer sendes til:
Nain Trading GmbH
Brook 7
20457 Hamburg
Tyskland
Tilbakebetaling skjer alltid via samme betalingsmetode som du brukte ved kjøpet — f.eks. til det samme kredittkortet eller bankkontoen.
Den frivillige returretten påvirker ikke din lovpålagte angrerett, som forblir gyldig uavhengig. I løpet av den lovpålagte perioden gjelder kun de lovbestemte vilkårene. Den frivillige returretten begrenser heller ikke dine lovbestemte reklamasjonsrettigheter.
Se avsnittet «Vilkår for retur og refusjon» nedenfor for mer informasjon om gjeldende betingelser.