Våre tepper sendes sammenrullet eller brettet og kan brukes så snart forsendelsen kommer. Eventuelle bretter i teppene vil legge seg over tid. I den første bruksperioden kan teppene av og til fuzze litt mer. Dette er på grunn av overflødig ullavfall ved bruk og er helt normalt og ingenting å bekymre seg for. Dette stopper imidlertid vanligvis etter gjentatt støvsuging. Har du kjøpt et tynnere teppe, så anbefales et anti-skli underlag til teppet slik at det ikke kan skli.
Vi er en nettbutikk og hele vårt utvalg av tepper vises på nett. Vi skildrer alle produkter så trofast som mulig til originalen for å vise deg fargene og kvaliteten på best mulig måte. I unntakstilfeller kan eksklusive tepper ses på stedet i vårt utstillingsrom i Hamburg etter avtale. Bestill en avtale med vår kundeservice minst 48 timer i forveien.
Du kan avtale time daglig ved å sende en e-post til [email protected] eller på telefon på +49 40 334 600 873
Hvis du liker det, kan du ta med deg det teppet du vil ha direkte.
Hvis du har funnet et passende teppe i nettbutikken vår, kan du legge det direkte til produktdetaljsiden ved å bruke knappen "Legg i kurv" (legg det i den virtuelle handlekurven). Visningen din vil nå automatisk bytte til handlekurven og vise deg det valgte produktet. Du kan nå bruke "Tilbake til butikk"-knappen for å se etter andre tepper eller klikke på "Fortsett å bestille" for å utføre neste trinn i bestillingen din.
I neste trinn, skriv inn leveringsadressen og kontaktinformasjonen din. Klikk deretter på "Fortsett"-knappen og følg instruksjonene oppført i hvert enkelt tilfelle i den videre bestillingsprosessen. Du vil motta alle ordredetaljer direkte på e-post etter at du har fullført bestillingen.
Ja, det er en mulighet for å kansellere en bestilling så lenge vi ikke har begynt å forberede bestillingen din for forsendelse.
Fordi vi tilstreber raske leveranser, starter denne prosessen vanligvis etter at bestillingen din er registrert. Derfor kan vi ikke garantere at vi kan kansellere bestillingen din, vi vil selvfølgelig gjøre alt vi kan for å hjelpe deg.
Du kan legge til og fjerne varer fra handlekurven din hvis du ennå ikke har fullført bestillingen i kassen. Hvis du ønsker å kansellere en bestilling som allerede er lagt inn, vennligst kontakt oss enten på telefon på +49 40 334 600 873 eller via e-post på [email protected]
Vi tar deretter bestillingen tilbake.
Vi tilbyr ulike betalingsalternativer som du kan velge mellom.
Du kan betale for bestillingen din ved å bruke følgende betalingsmåter:
Kredittkort, PayPal og bankoverføring. Ytterligere informasjon om de individuelle betalingsmåtene finner du her.
Innenfor EU tilbyr vi gratis levering og gratis retur. Fra en viss ordreverdi gjelder gratis frakt også til land utenfor EU. Fraktkostnadene for teppet ditt vises automatisk i handlekurven etter at du har angitt landet ditt.
Levering innen EU og land nær EU tar vanligvis 1 til 4 virkedager. Utenfor EU kan det ta lengre tid.
Retur bestilt via Nain Trading er gratis for kunder innenfor EU. Du vil motta all informasjon og en returetikett på e-post.
Du kan finne informasjon om returfraktkostnadene for andre land utenfor EU her Link.
Her kan du velge hvilke data som kan samles inn under ditt besøk på vår hjemmeside.
Vi samler inn data under ditt besøk for å vise deg relevant innhold om produkter. For å velge innhold som er relevant for deg, bruker vi informasjon om tidligere kjøp og interaksjoner med nettstedet. Vi overfører denne informasjonen til tredjepart som Facebook og Google i kryptert form. Dette lar oss vise deg relevante annonser på nettsteder og i tredjepartsapper.
Disse opplysningene bruker vi til å forbedre shoppingopplevelsen din, unngå bugs og teste nye funksjonaliteter. Dessuten gir det oss muligheten til å gjennomføre bruker- og forretningsrelevante analyser av shoppen.
Dataene som samles her, er nødvendige for at siden skal fungere rent teknisk, tilby deg grunnleggende shoppingfunksjoner, gi sikkerhet og motarbeide bedrageri. Disse funksjonene er alltid på.